UFO, Alien, UFO's, Aliens, buitenaardse wezens, J-rods, Greys, Nordic, Illuminati UFO, Alien, UFO's, Aliens, buitenaardse wezens, J-rods, Greys, Nordic, Illuminati UFO, Alien, UFO's, Aliens, buitenaardse wezens, J-rods, Greys, Nordic, Illuminati UFO, Alien, UFO's, Aliens, buitenaardse wezens, J-rods, Greys, Nordic, Illuminati UFO, Alien, UFO's, Aliens, buitenaardse wezens, J-rods, Greys, Nordic, Illuminati
Phone home naar home
UFO, Alien, UFO's, Aliens, buitenaardse wezens, J-rods, Greys, Nordic, Illuminati
UFO, Alien, UFO's, Aliens, buitenaardse wezens, J-rods, Greys, Nordic, Illuminati
UFO, Alien, UFO's, Aliens, buitenaardse wezens, J-rods, Greys, Nordic, Illuminati
UFO, Alien, UFO's, Aliens, buitenaardse wezens, J-rods, Greys, Nordic, Illuminati
 
UFO, Alien, UFO's, Aliens, buitenaardse wezens, J-rods, Greys, Nordic, Illuminati
UFO, Alien, UFO's, Aliens, buitenaardse wezens, J-rods, Greys, Nordic, Illuminati
 
 
UFO, Alien, UFO's, Aliens, buitenaardse wezens, J-rods, Greys, Nordic, Illuminati
 

UFO-halo verrast miljoenen Moskouvieten

11-10-2009: Vorige woensdag zagen miljoenen inwoners van Moskou een vreemde, heldere, ringvormige wolk boven het westen van hun metropool hangen. Volgens Russische wetenschappers bij de Nederlandse variant van het KNMI (in België het KMI) is er aan de hele zaak niets bovennatuurlijks en is de spectaculaire verschijning niets meer dan een optische illusie.

Russische weersvoorspellers verklaren het fenomeen: "Recent passeerden er verschillende fronten boven Moskou. In combinatie met de doorstroming van koude polaire lucht heeft zich deze uitzonderlijke wolk gevormd."


UFO Nieuws-blog waarderen Blog-waardering:
1 2 3 4 5
37 reacties   © Thomas Renneboog
     

Een vriend of kennis van dit blog op de hoogte brengen Niet-werkende hyperlink aan de redactie laten weten De hyperlinks in dit grenswetenschap-blog apart tonen Toevoegen aan uw persoonlijke blog-bibliotheek. Sluit opties
 
Bookmark: Zaplog, , GeenRedactie, Tip, Grubb, msn reporter, Toevoegen aan Ekudos, Toevoegen aan Bligg.be, Toevoegen aan blognetwerk, Toevoegen aan Tagmos  Feed: Feed bekijken/toevoegen aan uw reader

   

Reacties:

Cocorico zei:

Verklaring of niet, je gaat toch even aan jezelf twijfelen als je dit in t echt ziet denk ik dan
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? » Gepost op: 11-10-2009 7:16:54

Volgende reactie op de grens van wetenschap

grenswetenschappen-avatar van MarseparsMarsepars zei:

Als dit een natuurverschijnsel is, lijkt het mij dat het in de geschiedenis wel vaker is gebeurd en dus niet zo spannend.
Zijn er geen eerdere meldingen?

Battery is here to stay!!!
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? » Gepost op: 11-10-2009 8:28:58

Volgende reactie op de grens van wetenschap

Link zei:

Haarp in actie? :p
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? » Gepost op: 11-10-2009 8:29:55

Volgende reactie op de grens van wetenschap

grenswetenschappen-avatar van RadiationRadiation zei:

Doet me denken aan de film 'Independence Day'.

Ge kunt er uw haar mee kammen!
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? » Gepost op: 11-10-2009 8:32:24

Volgende reactie op de grens van wetenschap

weerman zei:

@ Marsepans: Google even bij Google-afbeeldingen op:

punch hole cloud of: vliegtuiggat

Dat is namelijk de verklaring voor dit fenomeen, maar deze is wel erg mooi omdat de laagstaande zon een laag wolken verlicht, welke zich ruim boven de lage wolken bevindt. Zodoende lijkt het net alsof het 'gat' licht geeft, terwijl je gewoon door het gat naar een laag hogere en aangelichte wolken kijkt.
Zeker spectaculair, maar het heeft niets met ufo's te maken.
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? » Gepost op: 11-10-2009 11:13:17

Volgende reactie op de grens van wetenschap

Chris de Boden zei:

Zoals ik al eerder in een andere blog zei:
Dit is nou een wolk

Hehehe, met een beetje fantasie zou het weleens een wormgat kunnen zijn naar betere tijden, dus stap op het vliegtuig en vlieg er doorheen, weg uit de handen van Balkenende, op naar een eerlijk tijdperk

Spuit 11
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? » Gepost op: 11-10-2009 13:40:59

Volgende reactie op de grens van wetenschap

SunnyMe777 zei:

wormhole
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? » Gepost op: 11-10-2009 14:18:50

Volgende reactie op de grens van wetenschap

Haary50 zei:

@link

Voor mijn geldt ook het zelfde HAARP in actie !!
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? » Gepost op: 11-10-2009 14:47:20

Volgende reactie op de grens van wetenschap

grenswetenschappen-avatar van Ja HorusJa Horus zei:

"KMNI"?

Multa novit vulpes, sed felis unum magnum
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? » Gepost op: 11-10-2009 15:13:35

Volgende reactie op de grens van wetenschap

grenswetenschappen-avatar van SaloméSalomé zei:

Prachtige wolkenformatie.
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? » Gepost op: 11-10-2009 16:31:24

Volgende reactie op de grens van wetenschap

Chris de Boden zei:

Haary50 zei:

@link

Voor mijn geldt ook het zelfde HAARP in actie !!


Nieuw bij H.A.A.R.P.: Visuele Effecten.
Leuk voor ieder feestje

Toch sluit ik H.A.A.R.P. niet uit
Het valt mij op dat onze planeet de laatste tijd wat vaker beeft als anders, valt mij ook op dat die bevingen ook behoorlijk hoog scoren op Richter zijn schaal.
Als dit het werk van H.A.A.R.P. is, dan zou het mij niets verbazen als die ringwolk ook het werk van H.A.A.R.P. is.

We zullen het wellicht nooit weten.


Spuit 11
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? » Gepost op: 11-10-2009 18:17:55

Volgende reactie op de grens van wetenschap

1SB zei:

komt vooral in de delen van de verenigde staten regelmatig voor..zelf ook wel eens gezien in Portland ,Oregon maar deze is wel een stuk mooier!

wikipedia:
A fallstreak hole (also: hole punch cloud and punch hole cloud) is a large circular gap that can appear in cirrocumulus or altocumulus clouds. Such holes are formed when the water temperature in the clouds is below freezing but the water has not frozen yet due to the lack of ice nucleation particles. When a portion of the water does start to freeze it will set off a domino effect, due to the Bergeron process, causing the water vapor around it to freeze and fall to the earth as well. This leaves a large, often circular, hole in the cloud


Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? » Gepost op: 12-10-2009 10:24:04

Volgende reactie op de grens van wetenschap

grenswetenschappen-avatar van tjerkytjerky zei:

Of de russische haarp, http://www.dark...stallations.html


Nee, dank u.
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? » Gepost op: 13-10-2009 16:47:51

Volgende reactie op de grens van wetenschap

Chris de Boden zei:

tjerky zei:

Of de russische haarp, http://www.dark...stallations.html



Wouw en voorspeld niet veel goeds.

Spuit 11
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? » Gepost op: 13-10-2009 18:46:25

Volgende reactie op de grens van wetenschap

grenswetenschappen-avatar van Ron B.Ron B. zei:

even een tip voor de helft van de reagerende personen onder dit artikel:

doe eens een basiscursus meteorologie, dan word je misschien ook nog serieus genomen wanneer het wel eens een echte ufo of iets aanverwants zou zijn

dit zijn zeer algemeen bekende en gewoon geaccepteerde wolkenformaties, verder niets vreemds...

It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? » Gepost op: 13-10-2009 18:46:26

Volgende reactie op de grens van wetenschap

grenswetenschappen-avatar van MarseparsMarsepars zei:

http://images.g...TF-8&sa=N&tab=wi

Punch hole cloud, dus.
Weten we dat ook weer.

Jammer, had wel zin in iets magisch...
Wel geinig natuurverschijnsel, daar niet van.

Battery is here to stay!!!
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? » Gepost op: 13-10-2009 18:57:49

Volgende reactie op de grens van wetenschap

Chris de Boden zei:

Ron B. zei:

even een tip voor de helft van de reagerende personen onder dit artikel:

doe eens een basiscursus meteorologie, dan word je misschien ook nog serieus genomen wanneer het wel eens een echte ufo of iets aanverwants zou zijn

dit zijn zeer algemeen bekende en gewoon geaccepteerde wolkenformaties, verder niets vreemds...


Ik begrijp ook wel dat dit een type wolk is, maar een gevaarte als haarp is wel in staat het weer te beïnvloeden en sluit haarp dus niet uit.

Maar ik ben het er wel mee eens dat het een volstrekt normaal weersverschijnsel is evenals dat ene pas recent benoemde wolkentype welke er wel heel vreemd uit ziet:
http://www.dail...-seen-world.html
Ook niks raars aan.

Spuit 11
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? » Gepost op: 13-10-2009 19:03:29

Volgende reactie op de grens van wetenschap

grenswetenschappen-avatar van Ron B.Ron B. zei:

Chris de Boden zei:

Ron B. zei:

even een tip voor de helft van de reagerende personen onder dit artikel:

doe eens een basiscursus meteorologie, dan word je misschien ook nog serieus genomen wanneer het wel eens een echte ufo of iets aanverwants zou zijn

dit zijn zeer algemeen bekende en gewoon geaccepteerde wolkenformaties, verder niets vreemds...


Ik begrijp ook wel dat dit een type wolk is, maar een gevaarte als haarp is wel in staat het weer te beïnvloeden en sluit haarp dus niet uit.

Maar ik ben het er wel mee eens dat het een volstrekt normaal weersverschijnsel is evenals dat ene pas recent benoemde wolkentype welke er wel heel vreemd uit ziet:
http://www.dail...-seen-world.html
Ook niks raars aan.

ikzelf zal ook zeker niet ontkennen dat haarp bestaat en wat het kan doen, maar dit is daar geen onderdeel van, als je dit aan haarp toe wil wijzen dan is het een goed idee om ook nog eens wat over frequenties enz te lezen, alle patenten van de haarp installaties zijn gewoon beschikbaar voor wie even doorzoekt...

die mammatus wolken zou daarintegen wel weer wat met haarp te maken kunnen hebben, maar das een ander verhaal...
http://images.g...s=org.mozilla:nl fficial&hs=FkQ&resnum=0&q=mammatus%20clouds&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi

denk daarbij ook aan zoiets:
http://images.g...aq=f&oq=&start=0

It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? » Gepost op: 13-10-2009 19:18:11

Volgende reactie op de grens van wetenschap

grenswetenschappen-avatar van MarseparsMarsepars zei:

@ Chris de Boden:

Wow!
Mooie foto's!

Battery is here to stay!!!
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? » Gepost op: 13-10-2009 19:18:58

Volgende reactie op de grens van wetenschap

Chris de Boden zei:

Ron B. zei:

Chris de Boden zei:

Ron B. zei:

even een tip voor de helft van de reagerende personen onder dit artikel:

doe eens een basiscursus meteorologie, dan word je misschien ook nog serieus genomen wanneer het wel eens een echte ufo of iets aanverwants zou zijn

dit zijn zeer algemeen bekende en gewoon geaccepteerde wolkenformaties, verder niets vreemds...


Ik begrijp ook wel dat dit een type wolk is, maar een gevaarte als haarp is wel in staat het weer te beïnvloeden en sluit haarp dus niet uit.

Maar ik ben het er wel mee eens dat het een volstrekt normaal weersverschijnsel is evenals dat ene pas recent benoemde wolkentype welke er wel heel vreemd uit ziet:
http://www.dail...-seen-world.html
Ook niks raars aan.

ikzelf zal ook zeker niet ontkennen dat haarp bestaat en wat het kan doen, maar dit is daar geen onderdeel van, als je dit aan haarp toe wil wijzen dan is het een goed idee om ook nog eens wat over frequenties enz te lezen, alle patenten van de haarp installaties zijn gewoon beschikbaar voor wie even doorzoekt...

die mammatus wolken zou daarintegen wel weer wat met haarp te maken kunnen hebben, maar das een ander verhaal...
http://images.g...s=org.mozilla:nl fficial&hs=FkQ&resnum=0&q=mammatus%20clouds&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi

denk daarbij ook aan zoiets:
http://images.g...;oq=&start=0


Gelukkig ben ik geen weerman.
Ik zal me eens erin gaan verdiepen.
Tesla was het toch???

Spuit 11
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? » Gepost op: 13-10-2009 20:14:42

Volgende reactie op de grens van wetenschap

grenswetenschappen-avatar van PicobytePicobyte zei:

Altijd weer is onbekende techniek evil.
Haarp=doom!
Big Brother in uw AH mandje!
Maar bedenk ook eens,gemakkelijk geld trekken in heel europa.
over de grens pinnen als uw bank omvalt.
Snel de boodschappen scannen bij de kassa en nog sneller bestellen via de interwebz.
De wereld wordt niet enger dan die al was,alleen de manier waarop we sneller contact maken veranderdt.

Stroom moet vloeien.
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? » Gepost op: 13-10-2009 20:39:01

Volgende reactie op de grens van wetenschap

grenswetenschappen-avatar van Ron B.Ron B. zei:

Chris de Boden zei:

Ron B. zei:

Chris de Boden zei:

Ron B. zei:

even een tip voor de helft van de reagerende personen onder dit artikel:

doe eens een basiscursus meteorologie, dan word je misschien ook nog serieus genomen wanneer het wel eens een echte ufo of iets aanverwants zou zijn

dit zijn zeer algemeen bekende en gewoon geaccepteerde wolkenformaties, verder niets vreemds...


Ik begrijp ook wel dat dit een type wolk is, maar een gevaarte als haarp is wel in staat het weer te beïnvloeden en sluit haarp dus niet uit.

Maar ik ben het er wel mee eens dat het een volstrekt normaal weersverschijnsel is evenals dat ene pas recent benoemde wolkentype welke er wel heel vreemd uit ziet:
http://www.dail...-seen-world.html
Ook niks raars aan.

ikzelf zal ook zeker niet ontkennen dat haarp bestaat en wat het kan doen, maar dit is daar geen onderdeel van, als je dit aan haarp toe wil wijzen dan is het een goed idee om ook nog eens wat over frequenties enz te lezen, alle patenten van de haarp installaties zijn gewoon beschikbaar voor wie even doorzoekt...

die mammatus wolken zou daarintegen wel weer wat met haarp te maken kunnen hebben, maar das een ander verhaal...
http://images.g...s=org.mozilla:nl fficial&hs=FkQ&resnum=0&q=mammatus%20clouds&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi

denk daarbij ook aan zoiets:
http://images.g...;oq=&start=0


Gelukkig ben ik geen weerman.
Ik zal me eens erin gaan verdiepen.
Tesla was het toch???

meer dan de helft komt uit ideeën en patenten van tesla, klopt...

It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? » Gepost op: 13-10-2009 20:45:26

Volgende reactie op de grens van wetenschap

grenswetenschappen-avatar van Ron B.Ron B. zei:

Picobyte zei:

Altijd weer is onbekende techniek evil.
Haarp=doom!

o ja? waar lees jij dat dan?

haarp is een mooi meteorologisch instrument, meer niet, de enige bedenking die ik erbij heb is dat ik het eens ben met de personen die beweren dat haarp veel te veel vermogen heeft om puur een onderzoeksfaciliteit te zijn, en op dat punt is het dus een mogelijkheid dat het gebruik kan worden voor andere zaken, maar geen zekerheid en het is al helemaal niet een wapen...

It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? » Gepost op: 13-10-2009 20:49:46

Volgende reactie op de grens van wetenschap

grenswetenschappen-avatar van MarseparsMarsepars zei:

HAARP hoeft geen wapen te zijn.
Het ligt er maar net aan, wie er op de knopjes drukt...

Battery is here to stay!!!
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? » Gepost op: 13-10-2009 20:52:22

Volgende reactie op de grens van wetenschap

grenswetenschappen-avatar van Ron B.Ron B. zei:

Marsepars zei:

HAARP hoeft geen wapen te zijn.
Het ligt er maar net aan, wie er op de knopjes drukt...

dat zeg ik (de gamma)

It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? » Gepost op: 13-10-2009 21:34:27

Volgende reactie op de grens van wetenschap

Ga naar van de reaxies...

Volgende reactie op de grens van wetenschap

   

Nu reageren:

Reageren als gast » Account maken of inloggen »
 
Uw naam: *
Uw e-mailadres:
Tik de code over: * Deze UFO Nieuws-code moet u hiernaast overtikken
   
Wat heeft u te melden? * Groter tekstvlak »
 
Beschikbare tekens:   Reactie plaatsen
Policy Reageervoorwaarden - bezint eer ge begint »
 
Recente Reacties:


[ UFO Gezien? Meld het hier! ]
 
Grenswetenschap.nl